Critter Alley

Critter Alley

Thursday, June 13, 2013

Yes He Did

We have a thief at our house. Here's a sample of his work from today.




























Note to those who read my Chicken Soup story in I Can't Believe My Cat Did That. Yep, he did it. Again.

I can only shudder to think what crimes Bogey might be able to commit if he had opposable thumbs.

12 comments:

Fireblossom said...

Crime wave! LOL!

Donna Volkenannt said...

He's one pretty smart cat.

Frankie Furter and Ernie said...

Bogey.... you gotta teach US how to get the DOOR opened.

Lassiter Chase and Benjamin said...

I was gonna say, that would make a good illustration for the chicken soup story.

Mariodacat said...

Oh boy! he he - bet he's in trouble now!

Molly The Wally said...

LOL clever kitty. Have a fabulous Friday.
Best wishes Molly

Dip-Dip and the Bridge said...

Cats are so fiendishly clever, you can't help but love them.
Our first dog could open the fridge - and eat everything in it!
Lynne x

Judy Nickles/Gwyneth Greer said...

Heaven help me if Lady ever figures out how to get into the refrig OR the pantry. She's a bottomless pit.
As for Bogey the Bad...it's pretty funny from this distance! Nice kitty kitty kitty...

Theresa Sanders said...

Very cute! I think this should be a continuation story for the CS Cat book call-out that's out there now.

Ryker said...

Well, he is a cat after all!

Lisa Ricard Claro said...

Haha! The closest one of my cats (we have 3) has come to that is when Luna started climbing shelves in the pantry looking for her kitty treats. I found her out before she made a mess. :)

Elisabeth W. said...

Our cat figured out how to open the fridge right after we got her, I had to pick up one of those children's locks because she was just spilling everything out of the fridge.